working all week long

jaha då har man jobbat en hela vecka o gått i skolan då.

i torsdags vart det spontan utgång m mahira o pantea. jag hittade mig en norsk som pratade flytande skottska, snacka att jag dog när han på ren skottska sa "i wan't you right here, right now"..oh ryser än. han var tydligen kopia av magnus carlsson, hehe. o bäst av allt, vi fyller på samma dag. JULAFTON!!

bakis som fan på natur b i fredags. lunchade m nanna o sofie o sen en lektion till innan jag hade en liten paus innan jobbet

i fredags efter jobbet träffade jag brudarna en snabbis och sen tog en öl på platå m mahira, pantea o nanna innan jag gick hem och däckade av sömnlöshet

lördags var det jobb igen och efter jobbet var det direkt att åka till sofia och hennes inflyttningsfest. roligt folk faktiskt!! oh betongdjungelboken, vad jag saknat dig!

sen platens. tappade bort annie, gick mest runt sur och letade efter folk. vet inte vad som hände med mig. eller jo iofs lite. han behandlade mig som jag skulle behandlat han, gillar inte när man får smaka på sin egen medicin.

trots det så charmade den andra snubben ihjäl min hjärna, så vad tror ni jag tänker på nu?

i veckan ska jag jobba alla dagar utom onsdag. utgång på torsdag bestämde pantie o jag, ragga studenter och sen på lördag med!

massa skola i veckan, få lektioner men mkt hemarbete. har faktiskt pluggat lite i helgen med, ja jag vet i början är man duktig men jag ska nog försöka hålla det hela terminen lång.

hästa la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0