var man här igen då!

har egentligen inget vettigt och säga.

bara klaga och vara allmänt bitter.

först på han, du gör mig tokig. varje gång jag ger med mig så åker jag på en smäll. jag borde lärt mig vid detta laget, eller till viss del gör jag det men inte så mycket som jag önskar.

sen är det du, som konstigt nog varje måndag och torsdag är på mina tankar konstant. vill bli av med dig i mitt huvud.

linkan är en house stad inte en rb'n och hiphop stad, så på magget igår kanske det var tur jag inte var där. vet precis vad jag hade stått och klagat på hos folket.

skönt det ska bli och jobba utomhus ett par dagar framöver. imorgon och torsdag blir det skänningemarken. får se om jag hinner med en karusell. hoppas man jobbar med roligt folk, finns ju faktiskt en hel del på möllers. hoppas även inte regnet tar över hela marknaden utan att det kommer vara längre uppehåll.

sen måste jag rent vänskapsmässigt så saknar jag sandra, känns som du varit borta en evighet men det är ju för att vi jobbat och inte kunnat ses så mycket på sistone. men bruden du har det säkert underbart i magaluf men för  din andra hälfts skull kom hem nu.



passar även på att efterlysa en viss anna wetterlööv med, vad driver du med bettan?

nej usch vad bitter jag känner mig, ska avsluta med att säga att på ztv spelar dem underbar musik!

ps. dagen gldäjesång:
whitney houston ft akon - like a never left

Kommentarer
Postat av: annie bananie

im alive bettan =)



men helt jäkla slutkörd är ja..men är snart på fötter igen ska du se =) hörs om fredag me sen.!

puss & kram.

2008-08-06 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0