nu ska jag få rutin på det

idag har man spenderat sitt första pass på tallboda tallen då.

kassatjänst 9-15, OMG säger jag bara!!

att bara dra förbi streckkoderna o ta betalt och ge tillbaka pengar är inga problem. men alla PLU nr är helt insane. tänk er alla lösviktsbröd, lös godis, natur godis, grönsaker, blommor och frukter med mycket mera är ett unikt nummer för varje vara som man helst ska kunna i huvudet...hehe efter dagen kanske jag kan 5 st nr och har lärt mig lite hur jag snabbt ska leta upp resternade nummer.

ska jobba imorgon, torsdag och lördag med för att lära upp mig. schemat för nästa vecka är ej klart men hetl säkert ska jag jobba nästa helg och då ska jag köra själv och i princip kunna ta hela kassan själv, OMG!! men men bara ta det som det kommer, det får ju ta sin tid. i början kommer man ju liksom göra misstag, det får man ju räkna med.

skönt att ha ett extra jobb vid sidan om studierna i alla fall.

nu har jag hoppat av religion b, ska snacka med syon sen och se om det är ngn mer jag kan hoppa av. vill inte läsa kurser i onödan. jobbar jag hellre och tjänar lite stålar, får väldigt bra lön på tempo faktiskt.

nej om man skulle sova. har ju endel nummer och sova på inatt, hehe

oh vad denna vecka är händelserik.

du finns i mina tankar, vad ska jag göra åt saken??

klem klem

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till nya jobbet snyggo!!

Låter ju as kul...

2008-08-13 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0