nu får det vara nog!

är så trött på, verkligen.

stackars nanna som fick lyssna på mitt jävla tjat igårkväll
och mahira som fick höra på det hela hösten
och tydligen har pantea fått höra det väldigt mycket på sistone

jag sätter ner foten, precis som jag vill från och med nu ska jag göra

orkar inte med förvirrig med både mig själv och allt runt om kring "oss" (om oss ens existerat mer än i tankar)

du kan fortsätta att såra mig på alla sätt och viss, fan sätt på en kompis till mig om det nu är så jag har helt enkelt slutat bry mig

jag förtjänar lycka, och jag ska nog allt finna den!

psykologi möte snart då sen direkt till jobbet för ett arbetspass på 17-20

sjukt sugen på en cider ikväll, någon som är på?? ring mig efter åtta i såna fall för jag är SJUKT sugen!!

hästa la vista

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Nathalie!

vi tar en cider (Y)

2008-08-21 @ 15:35:44
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0