min stolthet sätter stopp

usch vad tråkigt jag har, sitter bara här och väntar på att få åka hem. men snart så...

blev bestämt att jag ska provjobba imorgon dag, onsdag kväll och lördag förmiddage denna vecka. hoppas det går bra och jag trivs så man har ett kväll och helgsjobb under tiden man studerar. en extra inkomst utöver csn behövs om man ska kunna roa sig på sin lediga tid.

spelar sönder mina skiva, inte bra ju..får ju inte tröttna för fort. så typiskt mig!

sandra ringde nyss så vi bokade in en dejt när jag kommit hem sen, nice nice. kanske kan se om annie har tid och leka med oss.

i lördags kom du upp under ett samtal. tårarna var nära, men jag svalde och körde vidare. jag önskar jag kunde få svar på mina frågor, men min stolthet sätter stopp för att ställa dem.

just nu trivs jag som aldrig förr























ästa la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0