ljudet i mina öron

nementjena då var det söndag igen då.

en vecka fullspäckad med en massa skoj

i onsdags var jag med admir och drack så mycket pga värmen så vi hamnade en sväng vid black jack bordet, köpte mat gick hem och åt, jag somnade på golvet en sväng, tog mig upp och gick ensam tillbaka till platens där min syn förrvärades så jag trallade otympligt hemåt och fick vänta ett bra tag innan det slutade snurra och jag kunde somnade

upp i torsdags och höll igång hela dagen innan sedan sofia och pantea kom över på en massa räk ätande och en massa annat gott. pantie drog hem och jag och sofia festade vidare rätt rejält och hade en riktigt trevlig kväll på platå. dansade, drack och minglade och sedan blev det fyllemat och hemgång

i fredags lekte jag med syrran hela dagen, på kvällen mötte vi george och marlena och käkade hakepi och tog en öl på mörnes innan jag marlena och sandra gick hem och kollade på en av dem bästa filmerna jag sett.

en engelsk ungdomsfilm som heter
kidulthood

i lördags morse så gick jag och marlena upp tidigt och åkte till mantorp park för jobb, pga regnet så fick jag sluta en 4 timmar tidigare än räknat med men det var trevligt så länge det varade

kom hem och la mig ett par timmar innan jag gjorde mig iordning och drog över till erna där pantea stina elin pierre och mahira också kom till

vi drack och hade trevligt och hamnade på platå. alla var ganska lugna, jag satte mig med cj, ch och dem andra grabbarna och snackade en massa skit.

vid strax innan fyra drog jag pantea simon och ch på efterfest i abisko i en väldigt fräsch lägenhet med känt folk, bland annat min arbetskamrat

dricka, bra musik och mingel där innan vi gick över med några därifrån hem till än av dem och forsatte efterfesten där med lite snack, en kattunge och lite dricka.

pantea och jag ranglade hem till mig vid halv åtta, käkade frulle, päntie drog hem och jag somnade som en stock

idag har jag bara läst skavllerblaskor, duschat, vilat och varit allmänt seg. tagit itur lite med komvux och csn papprena så man har det under kontroll.

köpt en pizza och ska nog låna en film av syrran och bara ligga i soffan ikväll.

i veckan ser jag fram emot skänningemarken som jag ska jobba på onsdag och torsdag. på torsdag kommer även brudarna dit och blir lite afterwork med dem, nice nice!

ästa la vista folk!

ps. platå låten är på min hjärna konstant! nu ska jag youtuba den.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin med!!



yes nu kör vi!

2008-08-03 @ 22:35:55
Postat av: Nathalie

vadå elin med? elin står med på lördagen o om skänninge har jag skrivit brudarna? är inte riktigt med???

2008-08-04 @ 17:08:46
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha oj då:)

2008-08-05 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0