like i never left

höst -08
* hälsa på folket i oslo
* uppsala, carro och stina
* sthlm kussen,pappa, bennas och melinda
* helsingborg & göteborg har vi ju salle och maddis
* london har jag setterberg

shit, det finns lite och göra i höst bara man får tid och pengar. men det måste göras om man ska överleva en höst i linkan alltså.

en fullspäckad helg som vanligt.

i fredags så gick jag pantea och annie och satte oss på platå för en öl eller två. rent slumpmässigt så var elon och sofia där för att äta så dem slog sig ner. blev några cider och några timmars skitsnack.

var faktiskt stark och höll en låg profil inför han, kändes skönt.
 
i lördags morse så åkte jag och mormor till sthlm över dagen. fikade på åhlens, gick runt och runt och runt och käkade en god pasta och sen vidare. slutligen tog vi en fika med gilava och mackan så man fick se kussen en liten sväng i alla fall.

kom hem med en skjorta från topshop, en kjol från monki, en tröja från french connection, en tunika o en tröja från indiska och sen att vintage armband. helt klart nöjd.

mest tragisk var att pengarna var slut när man kom in på urban outfitters, fy fan vad jag kunde shoppat för 10.000 lätt där inne på en kvart.

väl hemma igen så bestämde jag och pantea för en utgång. drog hem till lotta som hade en förfest. vi trodde vi bara kände emma och lisa där men det visade att jag kände alla utom en mer eller mindre, lilla linkan alltså.

riktigt trevlig förfest, sen platå. fick tillökning av markus,martin,gustav,cj,ch och simon. nice nice!


såg faktiskt "pierre". det var helt sjukt att se han full, för han var verkligen det. har tjatat på han länge att han ska släppa loss och igår gjorde han tydligen det. så kul för han. förstår inte varför jag bryr mig så mycket om hans liv, men han fascinerar mig.


efterfest i ch's trappuppgång. jag och markus käkade kebabtallrik med händerna ur kartongen, usch usch nu när man tänker efter. fick inte i mig så mycket men tillräckligt iaf.


några kom och några gick.


sov till en början mellan två av pöjksen..var riktigt sådär vänskapsmysigt., pantea däckade i vardagsrummet, stendöd va hon ta mig fana.

imorse bög högade vi fem som var kvar. efter någon timmas skitsnack drog jag och pantea till mc och käkade innan hon drog hem och jag försökte somna om men det var totalt kört så känner att jag kommer somna sött inatt.

i veckan börjar komvux, stina och inas fest, måste träffa sändra and dem andra speciellt maddis o salle innan dem flyttar och sen kommer NANNA ÄNTLIGEN HEM PÅ SÖNDAG EFTER ETT ÅR I STATERNA!!!!

vilken sjuk vecka detta ska bli.

hörs då!

ps. on my mind
whitney houston ft akon - like i never left
day 26 ft fat joe & rick ross - got me going (remix)

skönt at du åker, jag orkar inte fundera mera. nu kör jag bara orkar inte älta, men innerst inne så vill jag ju veta.


barry millar, come to sweden and light up my day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0