getingar

sista dagen att arbeta på skänningemarken igår då.

vi som hade winerbröd i vårat tält hade säkert 1 miljon getingar och då skämtar jag inte. hela marknaden kryllade av dem och visa godis och fruktstånd sålde ingenting för att folk tyckte det var så äckligt med alla getingar.
hade lust och bara döda dem jävlarna..om jag inte var så rädd för dem

va ganska mycket folk mEn inte så mycket och göra igår, mia jag och alexandra satt mest och snackade en massa allmän skit, men det var trevligt ändå.

kom hem vid strax efter tio och somnade inte länge därefter.

nu ska jag snart gå och möta upp annie på en lunch, gött då!

tror fan sandra och dem kommer hem idag, får väl se om telefonen ringer snart med skvaller.

ikväll vart det inställt med att träffa söderström o dem andra, vi lyckas ju aldrig få ihop allihoppa så som vanligt så tar vi det en annan dag, men det är lungt!

får väl se vad mahira and gang ska hitta på för skoj idag, något vill jag göra iaf.

imorgon åker jag och mormor till sthlm över dagen och shoppar lite.

på kvällen får jag se om man hinner med en utgång, ska dock jobba på söndag morgon med mia ute på depå på mantorp park.

ästa la vista då!

Kommentarer
Postat av: Carro

kom och shoppa i uppsala istället ;D ihi

2008-08-08 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0