etik & livsfrågor

har precis startat upp min nya kurs på komvux, etik & livsfrågor.

får en ju och tänka, ska bli en rolig kurs anser jag. jag som älskar att disskutera och prata kommer trivas som handen i handsken.

igår var det en uber mysig kväll.

efter att en viss person gjort bort sig och istället för och göra mig glad gjorde mig riktigt ledsen så gick jag över till en saknad sandra. var så skönt och bara sitta där och snacka skit intill midnatt då jag trallade hem i mörkret.

skönt nu när sandra bor i stan, då lär det bli fler såna kvällar. annie lär ju joina med hoppas jag.

jag är så besviken, förvirrad,ledsen, arg..you name it.
vet inte vad jag ska säga, göra..om jag ska gråta, skrika, fråga eller bara låta det pass on by

den här hösten kommer jag få ett psykanfall om inget sker snart

idag ska jag uträtta ett ärende med mamma och sen ska jag bara slappa innan jag ska iväg till jobbet 17-20

jaja om jag skulle leta upp lite centrala begrepp och vara en duktig flicka nu.

hästa la vista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

öööh, vem gjorde bort sig?!

Du natt, jag hoppas verkligen inte det är mig du skriver om!

Jag var den ENDA som ringde runt till alla igår och försökte styra upp något men "dom andra" kunde inte förrän senare för att de hade vissa ärenden att uträtta...

Men vi sågs ju hos mahira sen lite senare... typ 20 min senare.

Så det är ju ditt val isf... man kan inte ha så brått lilla du!

2008-08-19 @ 18:36:10
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0