vad var det før musik?

jasså då vart det full kastrull igår då

førspel hær. maria, carro, kris, emelie, jag och sen kom setterberg och isabelle førbi nyktra en svæng. blev mycket vin och nær emelie bangade på sin vodka så kom den till sina rætta hænder (vem nu det ær)
setterberg skulle skjutsa oss till lysaker st men vi kom bara till høvik st før jag var osæker om jag skulle få upp något eller inte. hela tåget in, har aldrig kænnt att de tar så lång tid, men sen satt jag och kollade på en skruk på golvet och hade en hm påse i handen i fall att.....
så fort jag kom av så mådde jag bra, var faktiskt någon som sa nathalie du mår alltid dåligt nær vi ska åka buss, tåg osv men så fort vi kommer av så ær du party igen!
møtte upp viktoria på central st sen så gick vi till favvo cafe sør. minglade runt hela kvællen, snackade med en søt halvspansk, snackade med jonathan hemifrån och hans ljungsbro polare (as fin, men hade haft flickvæn sen han var 15..alltså 6 år så var dærfør man ej sett han på ågatan), snackade med en annan linkan grabb, han med håret som jag brukar komma ihåg honom før, tjafsade lite mot bartendern som var lite slem mot mig igår innan han kom igen och flørta, nej nej sånt gillar vi ej..men vi ær ju vænner han och jag.
finn och daniel kom førbi en svæng, trevligt trevligt..finn ær ju han halv japanesen som ær så attraktik pga hans annorlunda utseeende.
aja munnen gick som vanligt i ett iaf, men det ær la trevligt.
gick till burger king som alltid før och køpa fyllemat och sen ragga på vakten som alltid står dær och ser snygg ut. jag erbjød mig och sova hos han  men han sa desværre har vi stæng, så blev en pizzaslice med rømme  på 7eleven..gott som fan!
vid nattbussenblev carro lite kastrull så en kille hjælpte oss få på henne på bussen, och dær satt två killar som blev mina næsta offer. satt och snacka med den ena hela resan så tillslut var jag medbjuden och grilla korv idag. så nær han hoppade av så fick jag snacka med hans kompis som gav mig hans nummer før att han ville jag skulle ringa och koma och grilla polse med dem idag. låter fan nice, och dem var fan nice och trevliga..men som jag mår nu så vill jag slappa hos setterberg!

nej nu måste jag vila, hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0