tillbaka i hybeln

nej nej nej, ta mig tillbaka!

igår var det en riktigt bra dag.

var skapligt bakis när jag trallade upp vid nio och vinglade runt, mamma bad mig direkt gå tillbaka till sängs och skulle hon väcka mig i tid till att jag skulle åka till mormor. fick ta med mig lillasyrran och åka ut till slaka.
satte mig vid datorn och hängde, käkade bakad potatis med fläskfile, när mamma med kom lite senare så blev det pannacotta och slutligen innan jag var tvungen och åka hem så blev det en bit smörgåstårta. min mormor är bra på att skämma bort mig allt.

ps. fick med mig riktigt socker så nu ska jag visa er brudar här hur enkelt det är och göra pannacotta.

tog bussen hem ensam eftersom sara o mamma skulle övernatta där.

vid nio kom annie över och vi käkade lite chirre och kollade på körslaget. matilda bor ju ett tio tal meter ifrån mig så vi gick över dit och hängde på deras förfest. roliga samtal och trevligt folk. annie och jag drog till platens och hängde sedan där till strax efter ett då vi gick ut på ågatan, spenderade en stund där och sen trallade vi hem. en riktigt lugn och trevlig kväll med en och annan kändis.

kom hem och packade och donade och sen läste jag nya nu tidningen innan jag så sött somnade.

gick upp skapligt imorse, skönt att lägenheten var tom så jag kunde tralla runt ensam och göra vad jag ville. vid 11 sprang jag ner till terminalen. bussarna har gått skapligt fort idag. läste tidningarna söndags bilagan, mama och cosmopolitan och sen vilat lite. kom fram tidigare så hann med en buss hem tidigare, så jävla nice då!

sen jag kom hem har jag bara uppdaterat mig på nätet nu när jag äntligen fått tillbaka min egna dator. raderat och lagt in och lekt en massa. läst lite bloggar, lagt upp bilder på facebook, gått igenom musiklistan och massa annat. nu ska jag se desperate housewives innan jag sedan ska sova.

imorgon blir det kanske frogner parken med maria och kaia. skulle önska att tine förslog att vi drar till deras hytta några dagar denna vecka. behöver komma bort, ut på landet en sväng känns det som.

9e-11e maj får jag besök av ms sahlin och ms johansson, trevligt trevligt
16e-18e maj kanske jag får besök av mrs ekström-edenhofer och mr edenhofer, det märks med tiden!

asta la vista! klem klem

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Jag längtar som fasen nu!! :)

2008-04-21 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0