senaste nytt

jaha vad duktig jag var på att uppdatera hær idag då. i førra om gårdagen och denna om timmarna från 14 och framåt

vid två bestæmde jag och carro att vi skulle bakis hænga hemms hos henne och att vi skulle ses kvart øver tre vid kiwin før att køpa pizza. och det gjorde vi, gott var det! sen kom andra carron och vi bakis hængde alla tre tills vi skulle dra tillbaka till kiwin. var vældigt trevligt och hænga vi tre, gjorde vi så mycket førr så det var væl på tiden. iaf var vi tillbaka på kiwin och snabbt inhandlade lite till kvællens middag. åkte hem till setterberg, dær hon stod mitt upp i kakbakningen. jag lekte lite med lise tills hon sedan skulle sova. den tredje carron, lina och emma joinade. sen var det fullt øs på panorna. kycklinggryta, pasta och sallad med saft och sen fruktsallad, jordgubbskaka med vaniljsås,,fy fan vad gott! blev lite djupa samtal om døden och andra rara ting som kommer upp då och då.
carro slæpte mig vid busshållsplassen och jag stod nervøs i 15 min då den var førsenad och trodde jag skule få gå långt ensam i mørktet, men som tur var så kom den!

nu ligger jag hær och ska om ett par minuter sova, var tvungen och uppdatera mig lite innan jag somade. och faktiskt tro det eller ej så klickade jag runt lite och hittade en før mig okænd linkøpingskille som var 87a och hur attraktiv som helst, ska visa er det lovar jag. har hittat några såna sist, efter 20år æntligen får man væl sæga (men dem ska ju vara bra med, det som brukar vara svårast)...

imorgon ær det jobb mellan 12-18 som gæller

sen ær det måndag och sen tisdag då jag hoppas på hemgång!

varfør ær du så konstig mot mig nuførtiden..hmm?

ps. grattis på 21års dagen, kæra kusin gilava!

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0