oj oj oj oj

usch fy fan. jag som fått mig själv att tro att jag vuxit, men efter igår tar jag tillbaka det.

drack till hockeyn med rikard,anna,salle,sandra,sara och mahira. hade och fortfarande har jag noll koll på hur många glas det han bli, med tanken på förlägning med. och en tragisk jävla förlust! men är stolt över att linkan folket igår håll humöret uppe ändå, tom gamla hockeykillarna.

mot slutet igår kom david,ch,cj,markus,martin och en till kille och sen samuelsson kom förbi med. blev dock en kort stund med dem för klockan hade hunnit bli så mycket. taxin kom och plockade upp oss tjejer, en chaffis som jag tydligen stötte på. trodde grabbarna skulle komma efter, men såg dem inte mer sen.

gick till platens, tjaffsade med en tjej i kön som gjorde narr av cluben och sen sa att en viss snubbe var hip hopare, som var ett skämt! hon gick oss på nerverna men tjejen lite rädd för min käft var nog tydligt när hon tog tag i mig så fort hon kom ner och ville bli sams, eller sa vi är ju vänner och bla bla bla. desvärre flicka sa jag vi är bekanta det är första gången jag ser dig men jag bryr mig inte om dig så ta det lungt kommer inte lägga en hand på dig..jag är inte sån men va noga med va du säger i andras sällskap


blev ett "gillar inte hockey" snack med sam, han tycker det är en fjollsport och sen även en drink på 55an, innan jag hamnade i baren med en jäger shot på platens igen. sista gången skulle jag köpa en caprinja som var den äckligaste jag någon druckit, och det tyckte alla andra med.

folk man kändes kryllade det av, och bara dem jag minns idag med.
(pantea),  johan,matilda,johan,matte,stolle,fegge var också där, för matilda hade gått och fyllt hela 21år.

salle,sandra och anna gick hem efter en timma, pantea hittade david, sara hittade linda och sen gick även mahira hem. där stod jag, men aldrig ensam..heheh! snackade med allt och alla. en gång för mycket med endel kändes det som. har ångest över saker jag sagt och gjort igår.

ikväll blir det annorlunda, då blir det nyktert för mig och anna.

nu är det mat hos mormor, klem klem


Kommentarer
Postat av: Behnaz

Heeej! =) nathalie.. männoskor som vi växer aldrig ! vi kör vårt race!! haha saknar dig.puss

2008-04-21 @ 18:29:50
URL: http://behnaz87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0