oh, jag ær i chock!

har ju redan bloggat idag.

men nu har jag iaf haft mitt jobbiga samtal med tine och ch. men det gick jætte bra, vi fick mycket sagt. konstruktiv kritik ær alltid før det bættre så det kæns bara posetiv infør framtiden nu...tio veckorna som ær kvar.

maria och jag gjorde en avtale nyss så vi ska ses lite tidigare imorgon och mata ænderna och sen vara i lekparken en stund så kaia och sofie får leka lite innan biblan. sen blir det luncha med brudarna innan jag slutar vid två och ska ta bussen till terminalen. tåg denna gång, så jævla soft det ska bli..endast 6 timmar och bytet ær i katrineholm som bara ær 1 timme från avstigning dær pantèa och sara ska stå.

heheh eftersom vi inte kan vara hos ngn eftersom allas familjer ska på jobb så ska vi hænga på maxim, dem har øppet 365 dagar om året till 03.00. dær kan vi skratta, skrika och dricka något om vi skulle vilja det.

har packat mitt sista så jag ær hur redo som helst nu, hoppas jag kan sova inatt i alla fall.

snackade med lisa en snabbis nu igen, vet inga som ær mer pepp æn oss två infør ken ring på onsdag, så jævla nice det ska bli.

blir væl ungefær
tisdag kvæll / natt... med pantea och sara
onsdag..systemet, stan, luncha med mormor kanske om hon kan, æta mammas mat, førfest hos lisa, ken ring
torsdag...luncha med annie på mingan, efter tolv kommer sandra och då blir det en fika med henne, kvællen spenderas med minst maddis på 55an, maddis sa att uteserveringen har kommit upp..oh min favvis pub och uteserverking kan aldrig bli fel. oh oh, æntligen!
fredag..utgång, færfest hemma hos annie och sen platens, sandra och jag snackade om att køpa ett helrør ute
lørdag...hmm får se vad som sker på dagen skulle det vara nice och åka ut till mormor en svæng och på kvællen ska jag och annie gøra en repris (hoppas mer joinar) på en lugn lørdagskvæll på ågatan, med bara några alkolæsk, dansa lite och mingla på nykter nivå. soft eftersom man ska med en tidig buss på søndagen och annie ska jobba.
søndag..hemgång, eller snarare hitgång..jævla skit!

emma ær ett prio med att ses, inte setts mer æn en gång sen hon drog till øland o en skidort i juni...

aja syns ute i vimmelt!

asta la vista, klem klem


ps. oh stora syster ær så glad før din skulle. kan inte riktigt fatta æn, kom ju som en chock men detta ska nog smælta in fort. nu væntar jag bara på två saker till, speciellt en.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!!!

2008-04-14 @ 23:41:47
Postat av: Nathalie

varsågod, syster!

2008-04-14 @ 23:50:32
URL: http://kebabnatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0