oh fy fan så hemskt det var!

tror ingen skulle bytt min dag mot sin.

började sju och då var det bara en vanlig frukost, men helene följde maria till barnehagen istället för att jag skulle göra det så det var skönt!

vid åtta började jag plocka och göra ordning lite i huset. klockan tio började jag städa. hade övervåningen med 5 rum, gångar och två bad. hade nedervåningen med ett badrum, hall, kök och vardagsrum, tvätt och vika och sen göra iordning, städa kylskåpet, återvinningen, soppor i hela huset och ja vad mer....men i alla fall så var jag klar halv fem och då hade jag haft paus på max en timma på hela dagen. var totalt jävla slut. hade salmiak, klor, grön såpa, diskmedel och smuts på hela mig kändes det som. aldrig mer storstädning i detta huset kan jag lova!

imorgon är det iaf sofies 2 års födelsedag och det ska bli trevligt faktiskt.

sen är det ju också varborg, får se vad som sker på kvällen.

nu ska jag iväg och träffa maria, hyggligt!

ps. såg nyaste avsnitten av gossip girl, där chuck bara blir mer och mer älskad av mig och sen one tree hill där jag fått genomlida ännu ett avsnitt där jag inte fått som jag velat, men det kommer det kommer....

asta la vista!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0