nostalgi på høg nivå

som jag mærkt så var det inte bara jag som hade problem med att blogga så det var ju skønt och høra.

helgen var underbar med en fredagskvæll med setterberg och sen en lørdagskvæll hos lovisa med mycket folk. blev massa vin, några shots och något likør glas, blandningen gav mig desværre huvudværk. hamnade på cafe sør, mitt favvo stælle dær jag træffade 4st linkan bor inom loppet av 45min och på 5 meters radie, helt otroligt. en av dem var bland den fræschaste jag sett, en mode hiphopare (svårt och førklara) som var 84 och kom från ekholmen. efter cafe sør vart det burger kong som vanligt før och spana på vakten dær (japp burger king har nattvakt hær). sen nattbussen hem som gick oerhørt fort.

vaknade halv fyra i søndags och sen låg jag framfør tv'n hela dagen

igår var det åpen barnehage, sen lagade jag fiskpinnar stædade en massa och sen till sist så hjælpte jag tine bygga ikea bokhyllar med eros ramazotti i bakgrunden till strax innan elva då jag gick ner før och lægga mig

idag tog jag en morgon promenix ner till sandvika och træffa brudarna, sen var det en promenix hem till våra bæsta år och sen børjade jag jobba. idag har jag lagat ikea mat med græddsås, lingonsylt, potatismos och køtbullar allt køpt från ikea, mums så gott det var!
nu har alla utom sofie dragit på brøllop så jag har bakat cookies med chokladbitar i och nu ska jag baka brød. hurtigt va?

imorgon blir det åpren barnehage æven med maria, tyckte hon kunde få følja med. sen  på kvællen ska jag nog hem till matilda en svæng.

hoppas och tror att jag får ledigt 16-20 april, vill hem till alla er. sitter och tænker en massa nu nær det blir vår, mest på førra våren men också en sommar utan linkan, kommer det gå?? usch så svårt

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0