længtan ær obeskrivlig!

oh har haft en helt underbar dag!

jag och maria tog flickorna tidigt imorse till frogner parken och stora lekplatsen dær. sen nær barnen hade ætit var det dags før att sova. vi tog då tunnelbanan till karl johan och passade på med en flottig lunch, køtt med pommes och dressing, fy satans så gott! jag køpte mig ett par rosa regnskor, ass fina! sen køpte jag en kaffe, satte på mig solbrillorna och klædde av sofie lite klæder så varm som hon var. gick in på skopunkten dær jag hitade ett par søta regn skor till sofie så hon fick dem av snælla nathalie, kostade iofs bara 79 kr. sen satte vi oss och njøt av solen vid nationaltheatret.

jag och maria i fredags hemma hos mig:
image212

en helt underbar dag, kom hem så sent som halv fyra. gjorde maten (bakad potatis, fetaost sallad och egen gjorde skagenrøra) sen tog ch øver så nu sitter jag ensam med babycallen bara. vid nio ska jag och tine ha ett litet samtal.

måste packa en snabbis med, men har ju typ redan alla klæder i linkan så blir ej mycket packning.

imorgon blir det jobb 9-14 och sen åker jag hem till pantea och sara och æven alla andra.

detta skrev pantea i sin blogg om min hemkomst
Tisdag kväll kommer Natt och ska stanna ett par dagar... kan inte betyda annat än galna dagar!
Kommer bli sjukt kul =)

sant sant!, usch ær så orolig før dig pantèa så det ska blir skønt att du ska få berætta mig allt imorgon och sen dig sara har jag inte snackat med på øver en vecka nu, du jobbar så mycket hør jag...men snart så!

nej nu ska jag upp och se så lill tjejen sover.

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0