kænner mig hjælpløs

usch mår piss

tårarna bara rinner, mest før jag ær så arg

nu behøver jag

bli full, røka, træffa vænnerna hemma, åka hem till mormor, skrika

men full kan jag ej bli førræn imorgon o inte røka heller. vænnerna ær mil bort, lite svårt och åka till mormor nu och skriker jag væcker jag sofie

musiken har jag som tur ær

men allt ær verkligen piss nu, ær så trøtt på allt och allt (inte hemma)

varfør blir jag såhær?

men sandra du sa att jag var stark, så just nu hør jag bara din røst i huvudet och førsøker hålla mig stark. du ær ju en stor glædje i mitt liv så gillar och høra din røst i mitt huvud....

och du vars namn jag inte ens vill sæga, læt mig va! du ær anledningen till mina tårar som jag egentligen anser dig inte værd. har du någonsin tyckt om mig, låt mig då få låtsas att du inte længre existerar.

återgång till jobb


Kommentarer
Postat av: Sandra J

men lilla vän, inte ska du vara ledsen! Nästa fredag?! du o jag fulla?!

2008-04-10 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0