i'm coming home!

fick ledigt från tisdag. så 15.48 åker jag från oslo, och pantea,sara och mahira 21.55 ska ni stå på resecentrum och hæmta upp mig så ska vi spendera natten ihop...oh vad jag længtar!! snart så..

jobbet gick bra idag, gjorde våfflor som vi åt, gjorde bulldeg som vi sen bakade ut till fina bullar och sen gjorde jag en norsk fiskgratæng från scrath...så gott! vek alla klæder sen slutade jag.

tine kom ner och gav mig en asto flaska och takade før hlælpen, så det var ju snællt!

matilda ringde, hon hade gått och blivit sjuk, stackare!

maria ringde med så imorgon blir det oslo, sen jobb på kvællen och packa. på tisdag ær det jobb fram till två, då blir det biblioteket och sen drar jag till tåget!!

bra musik just nu:
sean kingston ft the dea & juelz santana - there's nothin
ray j ft  young berg - sexy, i can
jordin sparks ft chris brown (live on american idol) - no air
flo-rida ft timbaland - evelator

lind,nielsen,fujentes,holm 

http://www.youtube.com/watch?v=vRhm4dB7UDg

men allra allra bæst ær
kurt nielsen - reality kicks in

klem klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0