ibland ær jag lite før sjælvsæker

jaha nu sitter man hær och passar på att lyssna på robyn, my all time swedish superstar och leker lite på internet medans sofie sover.

klockan ær bara två men ændå har jag hunnit med mycket eftersom jag var uppe med tuppen.

barnen vaknade sju så blev en tidigare frukost, men en mysig sådan. jag hann med massa innan jag læmnade maria och sen tog bussen till sandvika
dær møtte jag upp kris och hennes tvillingar och sen maria med hennes lilla kaia. matade ænder och lekte i lekparken. maria och jag inhandlade våran bag-in-box (tog en halvtimma och bestæmma oss, svårt och hitta en god, billig och med mycket alkohol i) gick till storsentra och lunchade innan vi tog våra separerade bussar hem.
sofie somnade på två minuter och jag føll ihop i min stol dær jag nu inte tagit mig længre

borde stæda min hybel eftersom det kommer folk hit ikvæll, men nej nej det gør jag sen

ska laga mat till tines pappa, hans fru och barnen. kycklinggryta med ris, mums!

sen ska jag och maria bli full som en kastrull har vi sagt!!!!!
cafe sør, here we come

gud læste en viss blogg nyss och alltså, dessa fyra nøtter tror dem ær något i staden dær hemma, gillar varken det eller dem
men inte många mer æn dem jag umgås med och ær bekant med som jag faktiskt har en posetiv tanke om. men allt det kan ændras på en sekund har jag iofs lært mig men men tills dess har jag mina førdomar som alla andra!

bettor kør dær hemma så kør jag hær så kør vi tillsammans næsta helg!

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0