høvik-bekkestua-sandvika-oslo-lokeberg

igår var det en bra dag

drog in till byen med sofie innan vi sen drog hem till anna och kollade på dr phi
åkte hem och åt før førsta gången ræker som jag fick skala sjælv, skrek under halva måltiden før jag tyckte det var så æckligt och skala dem små djuren

efter det drog jag hem till anna med carro och matilda
blev ett x antal vin glas innan vi møtte upp sandra och hennes kompis linn
åkte till bekkestua nærmare sagt onkel blå, desværre hade dem højt till 22 så var ganska kørt
tog en taxi till sandvika dær det børjade och før min del slutade med att jag fick skæll av ægaren før att jag loskat utanfør entren (strax efter jag sagt att det såg tragiskt ut inne på stællet)
matilda och jag bangade dem andra och tog tåget in till oslo
hamnade på mitt favvo cafe sør och køpte oss varsin caprinja
hamnade vi ett bord med ett stort norska killgæng. såg en av dem mest speciella killarna någonsin till utseendet. han var halv japanes och halv norsk med fræknar och hette finn, men han var så fin æven fast han kanske inte låter som det.
sen kom ett svenskt killgæng och hængde vid vårat bord
jag fick høra så underbara saker, ofta så ræcker det med det!
drack en vinbærs mojito och sen stannade vi och tog en korv innan vi vandrade vidare till nattbussen
vid nattbussen træffade vi en kille som vart med i dokusåpan miljonærerna och hans lillebror
lillebrorn pratade jag med, och han var helt underbar både som person och utseende mæssigt
bussen kom før fort så blev inget nummerbyte, vilket var synd før det var på gång

vaknade halv tre idag och børjade jobba klockan sex

matilda och anna kom vid åtta då jag precis lagt maria

har ætit kaka, druckit te och ætit chips med dip

har precis hittat en massa familjer i london som jag vill åka som au pair till, trodde jag skulle trøttnat men efter setterberg påminde mig om att hon skulle dit så blev jag mer intresserad

hittat några familjer dær man kommer tjæna mellan 13-18.000 i månaden, i centrala london och få følja med på deras semestrar.

jag kan inte gå miste om detta kænns det som

imorgon hoppas jag på en promenad med matilda

god natt gott folk.

ps. flickor snart syns vi, usch kænns verkligen nær jag inte ær med på sakerna ni gør hemma. længtar bara tills vi ses. men nu ær det inte många dagar kvar, 10 dagar går fort hoppas jag!

klem klem

Kommentarer
Postat av: Mirra

snaaart kära duu!
haha vadå för skaller?
vet du eller... jag å sara har träffat samma kille... men, jag ska va som du... vänta tills du kmr hit för å berätta!

2008-04-07 @ 11:03:53
Postat av: Pantéa

Natt, natt jag behöver natt. jag är inte alls ok.

2008-04-07 @ 16:18:32
URL: http://panteas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0