guess what?

min eftermiddag har varit underbar.

kollade på youtube klipp av dem nya one tree hill avsnitten som jag ej kunnat ned eftersom min dator ær fortsatt trasig. men jag fick veta det viktigaste o jag græt av glædjetårar nu længtar jag till jag kan ladda ner hela avsnitten bara

efter det var det en lålng promenad på 1h o 45 min anna, super trevligt, sunt och skønt!

bytte sedan av anna med carro och hængde med henne ute ett tag innan jag nu kommit hem igen.

carro har hittat ett nytt jobb till mig, nu måste hon bara hitta sidan igen så jag kan søka det. vad sægs som gratis boende och mat i centrala london, ta hand om två tjejer och få 40.000 i månaden i løn. LÆTT!! jag søker och gør vad som heslt før det jobbet...hehe drømma kan man ju alltid!

nu ska jag se ett program dær dem ska ta pedofiler, ælskart!

mahira skønt och høra att jag ær saknad, du med kan jag lova! ha så kul o dricka coktails med pænt ikvæll (era jævlar)

imorgon blir det oslo sen hem till anna på spenatsoppa med sofie, hem læmna henne byta klæder, æta och sen hem till anna før att sedan med henne matilda o carro dra ner till onkel blå...trevligt trevligt

ta mig hem!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0