footprints in the sand

var denna dag snart över, och vad har jag gjort??...inte ett skit!!!

har sett två filmer i alla fall. först the bucket list / nu eller aldrig med morgan freeman och jack nicholson. så himla bra film, ni alla måste se den! en ganska självklar bra film med begåvade skådespelare och en bra story.
sen såg jag catch and release med jennfier garner och timhothy olephant. också en ganska så bra film, inget jätte wow men jag gillade den. timhothy är inte ful, en sån skådelseplare som ingen lägger på minnet, men bra är han och många filmer har han vart med i. tror jag mindes han efter kollat upp det att han var med i scream

fick ett filmtips av nanna, stop loss och där ska han tydligen också vara med så det känns lovande!

förutom kollat på film så har jag ta mig fan suttit fast klistrad vid denna datorn sen jag vaknade så känns inte bra inför att jag ska försöka vila ögonen och sova snart.

kollade i alla fall på ett litet favvis klipp på youtube.

andrew johnston

http://www.youtube.com/watch?v=zqe3A-zQhzU

låten i bakgrunden är den fantastiska låten av leona lewis

footprints in the sand

http://www.youtube.com/watch?v=d08X2lN669k

inte för det har något med saken och göra men lyssna på denna låt med, ni hemma dem här har redan hört den skulle jag tro..

reality kicks in

http://www.youtube.com/watch?v=peTJn8tApJk

nej fan snart sovdags, tror det blir en annorlunda arbetsvecka men det känns faktiskt lite skönt med förändring.

har sökt jobb hemma nu, så hoppas på det bästa!

snart är jag hemma igen, skönt!

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0