en massa ledighet!

ja då var det måndag igen, en slapp vecka framför mig.

idag har jag haft morgonen med barnen, lämnat maria i barnehagen och sen tagit bussen med sofie till sandvika. där matade vi först änderna innan vi sedan gick en sväng till lekplatsen. maria och kaia joinade oss och vi gick till biblioteket och lekte där.
när kaia skulle sova så beslöt vi oss för att dra hem, skönt med en tidig dag med!

kom hem och la sofie, som somnade ganska fort.

själv tog  jag och tine ett litet snack om framtiden. när jag slutar? ändringar på schemat? ledighet den 1a maj o 12e maj som är röda dagar här och att jag får besök den 9-11 maj (och sandra och salle ni kanske hinner få en glimt av barnen sen drar nog familjen på hytta så då kan vi leva rajtantajtan här och dra luftpinnar och allt vi vill)

aja vi fick i alla fall en massa sagt förutom svar på mina frågor som hon skulle kolla upp och återkomma med svar på.

jag är iaf ledig torsdag-söndag denna vecka, vad ska jag göra med all ledighet?
hade jag haft pengar så hade jag dragit till stockholm, skulle vara så roligt men men....

imorgon blir det ingen träff för mig, jag som såg fram emot det. men jag ska jobba 10-13 och städa huset inför sofies födelsedagskalas på onsdagen.
på dagen ska tine och jag ha lunch med catrine och jacob och sen bjöd vi kaia och maria med. en god lunch och kaka, mums!
å kvällen kommer bara dem allra närmsta så då blir det mat och tårta som jag ska försöka mig på, eller ska nog göra något annat gott!

ikväll kanske jag skulle få besök av setterberg, vore ju väldigt trevligt. måste verkligen få till och träffa dem andra med, var så länge sen nu känns det som!

ps. snackade med mammi nyss, och jag har nog garanterat jobb torsdag-söndag varje vecka i sommar från när jag kommer hem, nice nice! men väntar svar från dem andra jobben med, behöver ju till hösten!

aja snart är det jobb igen, klem klem


Kommentarer
Postat av: Maddis

muhaha! du får komma hem snart igen så käkar vi på hakepi. det bangar jag sällan, vet du. :D

2008-04-29 @ 12:21:33
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0