efter två år...

måste bara blogga ett inlägg till även fast mitt förra var rätt så långt.

ännu en kväll jag kommer somna med tårar rinnandes nedför mina kinder. fick samtal av barry idag, han ringde mig efter jag slutat jobbet. var inte så mycket som behövdes säga, tror vi båda bara inte kan släppa taget om varandra. vi snackade iaf om att jag skulle adda honom på den engelska communityn som han är med i som jag joinade för ett tag sedan. han bara har du hittat mig och jag bara nej jag hittar det ej och jag letade och jag letade och han frustrerad beskrev vad han hade på sig på kortet osv och sen blev han nog riktigt irriterad och bara "nathalie hur har du stavat mitt namn"? och jag bara barry miller såklart och han bara det är fel det ska vara barry millar och det har jag upptäck efter två år, hehe men det var väl på tiden. satt på den där sidan länge och studerade han fotoalbum och gästbok osv. hans barn är rätt lik han och har inte riktigt fattat att han har barn förrän dem korten kom förbi mig idag. såg en tjej som han skrev endel med och beslöt mig för att skicka ett sms till han och bara förklara mig lite.

blev väl ngt i stil med...
jag ville bara säga god natt. såg dina barn nyss, dem är dig lik. såg också tjejen vid namn lesley och jag vill bara att du ska veta att jag vill inte vara i vägen för dig och din tjej. jag måste bara då och då få höra att allt är bra med dig, att du lever och har det bra. mina största problem med dig har alltid varit distansen och drogerna, men förutom det så vet jag att du är en bra kille. hoppas vi hörs då och då...jag tänker på dig, xxx

kändes som en början på en vänskapsaktig sak men sen får jag sms tillbaka och hur mycket jag en intalar mig själv att jag inte ska lyssna på hans smöra så vet jag att mycket är sant och grabben bara är vilse i en stor värld med mycket dumheter. men som sagt mycket smörja och lögner pga distansen men ändå...can't help but thinking........

"i amet going out i m going away shes ma pal i have alotof girl pals so dnt worry im a single guy looking for the right gal 2 ctm along thinking of u all the time,xxxxx ur always in ma mind. xx love you. xxxxx"


nu är det en ny dag och det ska bli en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Pantéa i chock

ojojoj natt.......
vi borde åka dit en sväng sen i höst.

2008-04-27 @ 17:45:38
URL: http://panteas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0