den där karln alltså!

usch efter denna hemska städdag och sedan efter mina trevligheter med mina braiga serier så beslöt jag mig för att dra ut i det fina vädret.


fick låna tines cykel så cyklade och mötte upp maria och drog hem till henne för första gången. såg ett sångprogram. det roligaste var maria's kommentar.

jag frågade är den kille snygg maria, är han lamkött,kött eller fårkött (internt)?...och hon bara..eh vad fan han är ju koskit!

klockrent!

sen cyklade vi till rimi, maria handlade, sen satte vi oss utanför med varsin stor bulle och bara snackade en massa skit i över en timma. vädret var ju så himla nice!

sen cyklade vi hem. bor typ 5 min från maria med cykel, men värt är att det är fullt med uppförsbackar, skit då men men efter regn kommer sol, får tänka så!

nu är jag hemma och är inte på bebo..

upptäckte att barry grabben hade skickat ett par kommentarer för två dagar sedan

HEY HEY SWEETIE LOVE YA LOADS BARRY.XXXXXXXXXXXXXXXXXX
 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 XX
heres ur first love for u.xxxxx
mist u.


och

u want 2 get a pic up so we can c u heres more love for u.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 xxxxxxxx


mahira ska kanske inte säga vad jag svarade, hehe!

sen hade han också bekräftat hur vi känner varandra..

först hade han tagat in online, met randomly, hooked up, we dated, through bebo och destiny brought us togheter
sen la han till kommentaren:
really no saw u in a while so u better get ur ass bk 2 scotland

hehe upptäckte nu med att han har bytt bild till den jag hade kommenterat att jag tyckte var så snygg, karlar alltså!

men maria och jag har bestämt att jag ska träffa en kille som....ja den ni!!

nej om jag skulle se en film nu, eller nej det orkar jag nog inte...

klem klem

ps. check this out, det är grymt!

http://www.youtube.com/watch?v=GWKDlF_oAXI&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0