dåligt væder

igår vart det en sen arbetsdag. jag lagade min ikea mat och sen drog familjen på brøllop utom sofie då. henne badade jag och sen la jag henne vid sju. bakade sedan cookies och brød, brøden vart faktiskt bra ær stolt! matilda och carro ringde och frågade om jag skulle med på en promenix men kunde jag ej så dem kom førbi hær istællet. snackade skit och åt cookies, vældigt trevligt med sællskap. familjen kom hem vid halv tolv och då hade jag precis sett klart csi miami och sen somnade jag.

idag vart det trøgt upp. maria fick fri så hon och sofie satte på sig regnstællen och sen drog vi på bussen. på bussen var æven nya tjejen maria med kaya som jag lurat med till åpen barnehage. var før mycket folk idag och sen var det så dåligt væder så vi drog hem en timma tidigare och det var skønt. sofie sover och maria målar. jag har førberedd pastasalladen jag ska gøra till mat idag, plockat ur diskmaskinen, dukat bordet och plockat iordning lite. nu sitter jag hær med gott samvete! ær lite hungrig så ska snart ta mig något lætt.

nu ær det bestæmt 16e april blire førfest hos lisa innan ken. pænt och særa ska med och mahira med. hoppas annie joinar och alla andra såklart med! (hoppas bara jag får beviljat min ledighet men annars dra jag ændå) snackade med både pænt och særa igår och nu står jag knappt ut med, vill hem till dem vi har så mycket och prata om. och mahira, jag ær hær och jag kommer førhoppningsvis hem om exakt två veckor, litar på dig och hålla koll på att sara och pænt inte rør A...hehe :=)

nej om jag ska æta något då!

klem klem

Kommentarer
Postat av: Sara

A är MIN på Lördag!!

2008-04-02 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0