børjar kænns nervøst

idag har det varit en vanlig måndag

åpen barnehage med kris och maria
kommit hem och lagat mat
och nu ska jag snart upp och lægga helene sen ær jag princip færdig før dagen

så nu ær jag færdig och tillbaka...

fick reda på att jag fick ledigt næsta vecka, trots att hon var lite tjurig och sa att jag ej får åka hem førræn sommaren men det kan man alltid tæra lite på senare ær bara glad att jag får åka hem nu. kænns lite konstigt, mahira pænt och særa har ju træffasts så många gånger så kænns som att jag kommer slængas in i något och att det inte riktigt kommer bli som jag tænkt mig, men det ær ju jag den vandrande paniken som tænker så. ska hinna med massor på dem korta dagarna iaf, men først och fræmst ken på bagdad men førfest hos mikiver.

usch har haft ont i hjærtat hela dagen, blir lite rædd....

har bakat en kladdkaka så imorgon væntar jag besøk av kris och maria, trevligt trevligt

nu fick min syster reda på att jag kommer hem næsta vecka, svaret blev fy fan..ær det syskonkærlek så ær det!

nej nu ska jag slappa lite ær ganska trøtt men imorgon ær jag ledig, super skønt før sen ær det en hektisk vecka framfør mig

soon i'm coming home

klem klem


Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag forstar dig till 100%. Saknar dig! pussar

2008-04-09 @ 22:17:31
URL: http://nannizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0