succesivt så börjar jag förändras...

vilken förändring som börjar ske, nästan samma som många går igenom när de skaffat partner men jag lämnar ju aldrig mina vänner som vissa andra...

i fredags så var det en stay at home night med att glas vitt.

igår så gick jag upp skapligt fär att åka in till oslo och gå runt med anna. satte oss på ett mysigt fik mitt inne i stan o köpte oss varsin ciabatta och sen varm sjokolade. satt där under en filt och bara tittade på folk.

sen gick vi runt i några affärer. har hittat lite skor och en jacka som jag ska åka tillbaka i veckan och köpa när jag fått mitt noska bankomatkort.

sen var det snabbt hem och äta och göra sig i ordning. fick skjuts av min familj till bekkestua där emma och anna satt och väntade på mig.

började gå våran 15min väg hem till lina.

kom dit och musiken var på g. carro droppade in och senare även viktoria. och lina hade sin vän från falkenberg på besök med så vi blev några stycken.

blev ett litet djupt samtal med anna om första intryck, lite sex snack, öl spelet och sen en jävla massa sång och dans. vi var riktigt grymma på sarah dawn finer...

carro lyckades slå sönder ett vin glas och en tavla, stackars lina!

jag drack faktiskt vin (dock med sprite it) men det var inte så super att ha som dricka att festa på. fick tipset att hälla i cola i vinet av anna så gjorde det men funkade bara ett tag.

fick sprit av lina så drack hellre det, känner att vin verkligen inte är något på fest men verkligen något att dricka annars. (är ju född med sprit genen)

förfesten var så himla skoj...och sen så drog vi in till stan. emma o carro vände direkt efter vi kommit in till stan och vi andra hamnade på bitch club (det heter verkligen så). eftersom vi alla ej är 20 ännu så är det ju 18års ställen som gäller och de suger verkligen.

inte långt kvar till 20 nu, innan dess ska jag fan sluta gå ut i oslo.

känner att jag börjar bli lite för gammal för att gå ut eller kanske ej gammal men trött påt. inte sugen på att dansa o här har man inte lika mycket pengar som hemma så man kan stå i baren hela kvällen eller dra in helrör. finns inga halva priset i baren kvällar heller...

förfesta kan jag göra och hemma kvällar med spel och vin duger och definitivt sitta på en pub men ej gå ut på en club. 
 
dags att lämna över till en ny generation typ. själv har man gjort och vart med om det MESTA!

kolla in linas bilddagbok för bilder från gårdagen..15/9:
http://lijnan.bilddagboken.se/

 jag och anna
  fr.v emma, anna, jag, lina och viktoria
  fr.v viktoria,lina,hanna och anna
  emma och jag

ätit ostbågar till frukost, nyttigt o mättande...nej.

orkar ej gå upp o laga något men snart måste jag.

ikväll blir det nog en fika på fellini inne i sandvika. trevligt trevligt.

sen måste man förberada sig på ännu en vecka. och denna vecka ska natta köpa gummistövlar :=)

tänkte på dig riktigt mycket igår kväll....

ps. bästa på hela kvällen igår var samtalet från pänt och sara (får ej glömma mahira med men hon åker ju inte). fick höra att det var riktigt tomt utan mig och det kändes när jag fick höra det. skulle behöva mina pinglor här ibland. folk skulle nog se mig som hel här då.
älskar er, med det har jag säkert sagt på fyllan många gånger men nu säger jag det nykter. kom hem HELA och ta hand om er..nu åker ni om två dagar.

nu ska jag vila en stund tror jag..

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0