nu är jag fri och hon är så himla underbar.

usch nu är jag helt slut.

har tagit hand om en småsjuk ettåring samtidigt om jag har vikt en massa tvätt, städat hela köket, lagat kötbullar från scratch med tillbehör, hämtat maria på barnehagen och försökt få lite tid för mig själv.

men nu är jag helt ledig från städning och barnarbete i tio dagar, kommer bli tomt och jag kommer nästan sakna de små själen men det ska bli så himla skönt.

det tar hårdare på en i början. allt är nytt både staden och människorna. det är mycket att ta in och man hinner kanppt smälta det ena innan man ska in med det nya.

ska bli skönt och återfå lite energi eller det kommer jag nog inte ha efter denna välplanerade helg. men sen får jag åka hem! det ska bli så skönt och träffa familj och vänner. både festa och sen bara njuta.

mahira usch nu vill jag verkligen träffa dig. vi pratar varje dag på msn och du hjälper mig så mycket. skönt att du känner att jag hjälper dig med dina problem med.

usch jag vet att jag kanske ej behandlar dig som jag gör med alla de andra. men du kommer med saker vid lite tillfälle i mitt liv. då jag försöker sätta ett stopp för det där man gjorde och pratade om när man var mindre men inte i detta stadie i livet.

längtar till början av dessa tio dagar nu!!

let the fun begin.

ps. ni måste ladda ner andra avsnittet av gossip girl idag. såg på det förr och jag bara längtar till nästa vecka. så grymt bra.

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0