nu är jag bosatt i norge...

förra veckan vart det jävligt mycket party

måndagsklubben med sara o pantea
platens med sara pantea o madde
plaza på torsdagen med sandra
lördag vart det både maxim plaza o platens med maddis pantea sara johan emmie

och igår var det en hejdå stund med pantea sara o mahira på o'lerays med en cider

när sen jag sara o pänt skulle säga hejdå så vart det svårt. slutade med att vi tog taxi upp till shell och slutade med riktigt anda dv.s mos o hamburgare o sen cyklade jag hem.

idag vart det några ärenden med mamma innan jag slutligen drog iväg på min långa resa.

sitter nu i min nuvarande bostad för en lång tid framöver.

känns riktigt bra alltihoppa så hoppas jag känner så nu när tiden börja rulla också...

anna skulle ju tydligen komma hit ett par månader och vänner är ju alltid roligt att ha nära en...

nej nu måste jag sova, har mycket som måste smältas..

pantea o sara ni vet hur mycket jag älskar och kommer sakna er, inte långt kvar för er nu men jag vet att vi inom en snar framtid kommer ses igen...

asta la vista.


Kommentarer
Postat av: Maddis

vänta bara tills du ska köpa cigg!

2007-09-04 @ 19:33:06
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0