master mum.

igår lyckades jag med min kokta potatis, kokt broccoili o morötter o fiskpinnar göra en hela familj lycklig. alla inklusive mig tyckte det var jätte gott och jag var så stolt.

på kvällen fick jag skjuts i nog den finaste bilen jag åkt in till sandvika med helena. satte oss på mitt favvis ställe hitills och tog en lång fika. spanade in två jätte snygga killar som sprang på toa hela tiden...hmm?

kvällen slutade med lite godis köp och sen skjutsade hon hem mig.

hon var en jätte trevlig tjej från falun så henne kommer man säkert att se mer av.

nu ska jag börja jobba, frukost står på tur.

ska ha en playdate med lina o hennes tvillingpojkar sen, ska bli riktigt trevligt.

nej nu måste jag upp och ta hand om barnen.

ps. blogga lite så man vet vad ni gör.

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0