känns nästan som ens familj...

idag hade jag ej behövt jobba morgon fick jag reda på när jag kom upp imorse, vart ett missförstånd..men men jag jobbade på i alla fall.

gav flickorna frukost och hjälpte maria göra sig redo för barnehagen och sen följde jag och sofie henne dit.

gick hem och då tog jag helene (hon var ledig från skolan idag), tine och sofie en tripp in till oslo.

vart en fika med en jätte god kycklingmacka o varmchoklad på ett jätte fint café.

sen skaffade vi busskort till mig och sen efter flera timmar åkte vi hem.

kom hem och fick fri tid så jag har lagat lite mat o kollat på vma (video music awards), helt okej detta år. men börjar bli för lite prisutdelningar och för mkt uppträdande samtigt som de med är charmigt.

kan inte sluta lyssna på gavin degraws låt som robert framför i idol, blir nog en gång nu innan jag ska upp och jobba.

ska åka buss med barnvagn för första gången imorgon, låt det går bra!

ska jobba kväll nu, men ska bli mysigt att vara med de stora tjejerna så fort sofie somnat.

trivs verkligen i denna familj och bättre blir det ju för var dag.

pantea jag må vara söt men mest av allt så är jag ärlig :=)

nej robert och sen jobba.

jobbade en svensk i evfa attling affären idag, var tvungen o säga ursäkta för att höra henne prata igen.

ps. träffade på två manliga linköpingsbor på busskortsstället idag, känns nästan som familj. samma sak när man åker förbi cloetta skyltarna och tänker på alla er i ljungsbro, heheh!

hade!


Kommentarer
Postat av: Maddis

men jag kan ju bara bli 50 % bimbo som max vet du :P

2007-09-10 @ 23:58:17
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0