kan jag få delta, hur tänker de?

jag vet att jag bara är jag och de är de.

men jag känner att idol 2008, då ska jag sitta med i juryn.

är så trött på dessa himla erik och markus man finner ur idol.

när ska vi hitta en ny robyn? eller kanske en riktig bra rnb sågare eller sångerska.

måste sverige alltid betyda en ny pop artist.

idag kastade de ut freja, VA? alltså så bra som hon sjöng stevie wonders låt master blaster, den var helt otroligt bra sjungen av henne och hon är ju hur snygg som helst. förstår att hon blev sur på juryn. söker hon till usa kan hon säket lyckas. hoppas det så juryn inser sitt misstag.

johanna och elli? alla minns väl johannas keyboard audition, det gör jag i alla fall. och elli hon är ju bara så grym.

såg nu när det släppte vidare en svag och tråkig gathina istället för libanisiska maria som sjunger som en gud.

och nu sitter de och funderar på andreas eller robert. om inte robert kommer med så ska jag personligen söka upp breitholtz på en dif match och ta ett allvarlig snack med han.

är glad att amanda,evelina,anastasia,daniel,sam och marie gick viadre.

men seriöst vad är snacket om särla egentligen? hennes my love var inte bra, inte i öronen på en som mig som vardagligen lyssnar på sådan musik men kanske i öronen på en pop gud.

usch blir så trött påt.

därför amerikanska idol är mer i min smak, där föds riktiga stjärnor!

trots min ilska så fortsätter jag som var år att titta...

nej måste sova nu ska jobba ett par timmar imorgon.

mycket som gjort mig arg idag.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0