jag tror jag har blivit en bloggoman med mycket hormoner.

märks att jag vart hemma hela dagen va??

tror detta är mitt fjärde blogginlägl på knappt ett dygn.

måste bara få ur mig det som gör att jag nu sitter och gråter som en gravid hormon tant.

satt och snackade med mahira på msn när telefonen plötsligt ringer. ser att det står syster och förstår att hon är full och ska ringa och snacka lite.

inte nog med att det är syrran som ringer utan jag hör flera kära i bakgrunden.

jag hörde min sysling marlena..lite berusad som alltid (hon är ju en partypingla som mig) och jag hör mamma. inte nog med det så lämnar systern min över telefonen till min moster. kände knappt igen hennes röst och blev nästan som ett litet barn när jag insåg att det var hon. hon frågade när jag skulle komma hem och hälsa på och skämtade om att hon behövde barnvakt till mina tre kusiner då. fick också höra att den äldsta av mina kusiner, lisa frågar efter mig jätte ofta och saknar mig jätte mycket. hon ville verkligen att jag skulle skicka ett sms till henne någon dag så det måste jag verkligen ta tag i.

alla vet ju sen tidigare vad jag känner för de tre kusinera.

till och med mamma har sagt att min lillasyster frågar efter mig och saknar mig.

usch nu bara rinner tårarna nerför kinderna.

jag vet att man kan uppfattas som en mes men när det kommer till min familj så finns det inget mer jag älskar och saknar just nu.

snart 10 dagar kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0