jag övertänker allt, jag gör mig själv galen.

gud vad jag alltid ska grubbla på allt.

idag har jag en typisk nathalie dag. bara legat i sängen (förutom de två timmarna jag var barnvakt) och grubblat, lyssnat på ballader och kollat på en sorlig film.

för andra gången så har jag sett filmen "livs verket", tycker den är så himla bra. för ni som ej sett den, se den! den handlar om vad livet ska handla om.

nu funderar jag på vad jag ska gråta till näst och då får det blir "a walk to remember".

imorgon måste jag tar mig ur sängen.

ska gå och handla lite och sen ska jag träffa lina på en fika, fick ett sms nyss om att vi har mycket att prata om. ska bli spännande att höra vad hon har på hjärtat. sen måste jag höra hur anna haft det i stockholm.

snart ska nathalie åka hem, det ska bli så himla skönt. pratade med sandra förrut, har redan planerat helrör med henne och salle. antar inte maddis bangar på partaj heller, bara hoppas på att hon kan festa tills dess.

mahira jag hoppas på att du ska kunna joina oss!

aja nu ska jag sätta på filmen...

hade!

Kommentarer
Postat av: Maddis

då har jag bestämt att jag är läkt och hel så då är det absolut partaj!

2007-09-23 @ 15:18:51
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0