jag kommer gå i total konkurs...

igår åkte jag o emma till sandvika och käkade pizza buffé på peppe's. jag drack 0.8 l cola,hade ingen anning om att en stor dricka var så stor.

åkte hem till mig och snackade en massa skit och sen kollade vi på filmen
fracture innan vi sedan somnade.

fy fan vad dyrt det är!!!!!!

idag var jag och emma inne i sandvika o gick runt i köpcentret och kollade lite. och nu när jag kommit hem så är jag totalt pank nästan.

köpte en par svarta glansiga byxor som kostade som hemma och sen ett par örhängen som inte alls var dyra så det var helt okej. köpte en färsk frukt smoothie för 38kr och det är lite dyrt men det brukar det ju vara på lite finare caféer hemma också. sen när vi gick till vinmonopolet för att köpa alkohol till kvällens förfest så höll jag på att dö. min baccardi limon kostade 30kr mer än hemma och vinerna låg på 100-150kr. det roliga var att jag faktiskt fick köpa vin så jag gjorde det åt emma så köpte hon sprit åt mig. jag får tills jag fyller i december köpa allt under 23% vilket betyder alla likörer osv, ah nästan allt utan det jag dricker mest
sprit.

när det var klart så skulle jag ner och köpa groggvirke och upptäckte att tranbärsjuicen kostar 31.90 här och hemma kostar det som mest 19.90kr. ingen anning om vad redbullen kostade men det var väl 15kr och ett litet cigarettpaket (sandra det finns fortfarande kvar här) de paketet kostade väl säkert 40kr. fy fan säger jag bara!!

kommer ju kosta skjortan att gå ut ikväll, vill knappt veta. har väl bara råd att gå ut en gång i månade här eller möjligtvis två, men det är väl iofs bra för mig.

aja ska se om jag hinner vila en timma innan jag måste börja göra mig i ordning.

ps. ni kan inte ana vem jag tänker på där hemma, är riktigt förvånad själv.

tror jag ska ha med mig kameran ikväll och ta lite partybilder på mitt nya gäng.

hade alla där hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0