i'm adjusting!

jag visste att det skulle vara bra men inte lika bra som säsongsavslutningen.

säsongavslutingen av grey's anatomy var en av de bästa jag någonsin sett.

och när det igår startade på ännu en säsong i usa så satt jag här hemma och bara väntade på att den skulle ligga på nätet.

det första jag gjorde imorse var att ladda ner detta nya avsnitt som jag väntat på sen maj.

maddis du får vänta till söndag på detta och jag kan lätt säga att du kommer tycka det är så grymt bra.

tror det kommer bli en säsong där ingenting kommer bli sig likt. är det kanske för att två har försvunnit, the new internes, att en har börjat om från början, två nya älskar varandra eller för att någon upptäcker sin syster?

guess with time, we will find out!

ps. private practice första avsnit var med bra!

Kommentarer
Postat av: Maddis

ja jag blev så glad när Dom tog varann i handen. men så gick dom o gjorde slut. damn. men kyssarna var ganska heta..

2007-09-30 @ 18:42:46
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0