he's gone and he's back...

jaha då har man överlevt sin första natt ensam i detta gigantiska hus.

har precis kollat klart på säsongens första avsnitt (i usa) av ugly betty.

kommer ihåg hur säsongsavslutningen var och den var hemsk så det var många frågor man ville ha svar på nu.

det värsta med detta avsnitt är att man bli total lurad genom hela avsnittet. kom ihåg hur glad jag var se honom stiga ut ur badrummet med bandage runt magen men hur ledsen jag blev under sista minuten av detta avsnitt.
orden he's gone och he's back gör mig förväntansfull över säsongens fortlöpande.

nej nu ska jag hoppa in i duschen och åka in till sandvika och shoppa lite.

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0