fyra brudar och jag...

igår på praktikträffen så träffade jag fyra brudar som jag tycks komma väldigt bra övernes med
sarah,19 från helsingborg
linda,19 från köping
emma,21 från lund
anna,20 från..hmm tror hon hade bott ett tag i sthlm i alla fall

vi bytte nummer och sa att på lördag då blire fest, ser jag riktigt mycket fram emot eftersom jag är ensam hela helgen.

igår när jag och emma skulle ta oss hem efter ha följt anna till oslo terminalen (där pundarna,hemlösa,knarkarna,ligisterna fanns överallt) för att hon skulle ta t-bane där ifrån så hittade vi inte själva hem nästan. slutade med att vi tog min buss hem ihop, hon gick med mig till min dörr och sen blev hon upphämtad av en taxi. skönt att vi kom hem tillslut men det tog några timmar.

idag är jag så himla trött och ska jobba till nio men tror jag ska vara ledig några timmar vid middagen, kanske ska ut och ta en promenad med sofie när hon vaknar...om jag nu orkar men man måste väl för att roa barnet.

börjar lära mig saker mer och mer, gått ganska fort och komma in i de flesta rutinerna men nu hoppas jag bara på att få en schema vecka för vecka för då komnmer allt bli mycket enklare...

tror jag har mailat eller hört av mig till endel idag, får bli lite i omgångar.

nej nu ska jag dra iväg ett sms till emma och se hur hon har det hos sin familj idag och om hon är trött som jag...

hade (som de säger här)

asta la vista.

Kommentarer
Postat av: Maddis

det var mitt svar på din kommentar "har ju slutat o röka..lr typ i alla fall."

2007-09-06 @ 20:51:26
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0