en social barnflicka som blir uppraggad.

borde vara helt slut men är inte det.

gick upp vid frukost tid och gjorde frukost och matlådor.

packade en väska åt sofie och klädde på henne och mig för våran tripp idag.

följde tine och maria till barnehagen för att fördriva tiden innan våran buss skulle gå.

var lite nervös ifall det skulle vara en buss med trappor men det var det inte så det var skönt.

gick upp till praktikträffen ensam eftersom anna tyvärr hade blivit sjuk.

kom dit och trodde ingen skulle komma men sen kom det en tjej från söderköping visade sig att hon var från. sen kom det en himla massa tyskar, en från ukraina och en från holland.

vi var tre stycken som eller nej fyra som hade barn med oss.

var trevligt för sofie tydde sig väldigt mycket till mig ville verkligen inte bli buren av någon annan utan då tjöt hon och ville till mig. vi hade spenderat en del tid ihop så vi har verkligen börjat komma varandra nära.

efter det så var vi alla hungriga och gick därför till köpcentrat för att hitta ngt att äta men så blev det ikke.

var där i flera timmat men åt gjorde vi aldrig.

första fastnade vi hos två norks försäljare för elixia det nya norska stora gymbolaget.

då började en av de snacka med mig och ville ha mitt nummer för att ringa mig på torsdag eller fredag och berätta om detta fantastiska erbjudande de hade. så han fick nummer och namn. hade enligt han ett väldigt fint namn. förstod att han flörtade men det är väl antagligen en del av hans jobb trots att han inte frågade ngn annan.

sen fastnade vi precis vid entren för att där upptäckte vi en svensk försäljare för samma gymbolag.

han bodde tydligen i närheten av två linköpingsbor så det var så vi började snacke. men sen stod jag med han i en halvtimma eller så. de andra tjejerna bara stod och tittade på och meddelade mig att han flörtade med mig. jag tyckte det bara var trevligt eftersom jag på viss mån gjorde det tillbaka. kanske inte så roligt när man passer på ett barn och inte känner sig så snygg utan bara snorrig men trevligt ändå. han var lika gammal, svensk och kom från uppsala. hoppas på att kanske se han igen, det må jag göra för han var mer än mer...

anna och jag bestämde oss för att köpa ett gymkort där, 485 n.kr i månaden. hoppas verkligen att det är bra och att vi kommer trivas. ska börja nästa onsdag hade vi tänkt. de hade tydligen barnpassing, kan begära mer..eller
spa med..men ah juste dä, det hade dem med :=)

efter flera timmar så lunchade vi några stycken vi som var kvar på fellini och det var inte så roande med ett grinigt barn och man själv så hungrig och ens mat blir fel och man måste vänta yttligare. 
 
aja efter sex timmar så var vi hemma igen.

tog mig en paus och sen har jag jobbat kväll med.

har spelat spel och busat med de äldsta, tycker nästan de är det roligaste med detta jobb. kvällarna med de äldsta flickorna, vi hittar ju på så mycket bus.

lördagskvällen är redan bestämd.

lina en tjej jag träffade idag med anna som jag träffat en gång innan addade mig på msn så vi har snackat lite sen vi kom hem från träffen.

nyss skrev hon att på lördag ska jag ha förfest och DU ska komma...hehe det är alltid trevligt när någon är så bestämd. sånt kan man ju ej säga emot, eller är det bara jag :P

imorgon blir det fika med brudarna.

men först sömn,har varit en lång dag och ska vara själv från sju till ett imorgon så måste ha lite sömn innan klockan ringer.

har det så bra, är så glad att allt går som jag hade hoppats!

nu må jag sova.

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0