du gör mig fan vansinnig.

OH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ HAN!!!!!!!!!!!!!!!!

varför fattar han det inte, att det är skit han håller på med.

missade han narkotika lektionerna i skolan eller?
 
jag jag sett den värsta skiten nästan och hos någon jag gillade och de har räddat mig i livet kan jag lova. inte för att jag någonsin tänkt att testa någon sådan skit jag nöjer mig med den goda goda alkoholen men minsta undran togs bort av att se de två.

kanske ska ringa honom och be honom träffa mr someone.

har snackat med han var dag denna vecka tror jag och alltid börjar vi prata om skiten.

nu var det droppen för han och han vart arg på mig, men jag kan inte sluta vara ärlig om vad jag tycke rom skiten.

finns några som jag redan tror är förlorade men inte han, han är intelligent och har en riktigt lovande framtid om han bara tar sig i kragen...slutar festa, slutar röka på och bara gör något.

han klagar på att en annan är si och så men vad fan bli sån du med då.

har alltid sagt att du är en av de bästa jag killar jag träffat och det är du på så många ting förutom detta.

du gör mig vansinng, kan du ej fatta att vi bara bryr oss riktigt mycket. jag skulle kunna hålla käften och ej säga något men då skulle jag ångrat mig.

tar hellre att du är arg på mig än att jag håller mun.

usch, aja nu är det fredag och du är en bit bort så får ta tag i det en annan dag.

nu orkar jag ej mer!

ps. lyssna på alicia keys - no one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0