det blir bara bättre och bättre här...

igår hade jag hand om flickorna från sju på morgonen till de jag lämnat maria på barnehagen och helene gått till skolan. då hade jag bara lilla sofie kvar. jag gjorde ordning efter oss i köket, lekte lite ute, sövde henne och sen vilade jag själv en stund innan tine kom hem.

sen var det en liten paus innan middag.

gjorde ordning lite fort efter middag för vi alla hade lite bråttom, de skulle till teatergruppen och jag in till oslo.

hoppade på bussen in tll oslo och vi var väl sex stycken som möttes upp vid nationalteatern och gick ihop.

var skönt sen när de som skulle på operan hade gått för då var vi kanske bara tolv stycken kvar som satt och bablade om våra familjer och barnflicka liv här. så himla skoj och höra alla både bra och dåliga saker.

när vi skulle hem så fastnade vi utanför t-banestationen och snackade bort en bra tid med.

har upptäckt att lina och jag har hemma barn så vi ska börja med playdates.

hittade en tjej från linköping, eller snarare så kände hon väl igen min dialket eller mig. kände igen henne lite svagt men frågade direkt om hon gått på katedral och det hade hon så...

är både fest med ett gäng imorgon men jag har beslutat mig för att ställa upp som barnvakt då och ska jag med partja med lina och de på lördag

idag har jag haft sovmorgon, så nu sitter jag här nyvaken i min säng och ska snart duscha och sen upp och äta lite frukost.

tine jag och sofie ska ta en tripp till ikea idag och inskaffa en massa saker till min lägenhet så det ska bli skoj.

aja ni får ha det så bra för det har jag!

den 25e december, kan inte sluta tänka på dett.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0