det blev vi fyra igen, men egentligen ska vi vara fem.

är så trött, kan ju sova men jag håller mig uppe av en konstig anledning.

har haft lite sentimentala ögonblick nu på kvällskvisten.

först ut var maddis som skrev på msn "nu önskar jag verkligen att du var här" och då förstod jag att det hade något att göra med vårat gemensamma kära ställe 55an och det stämde väldigt rikigt. jag hade lätt varit på att dricka en cider och vara soical med folk om det inte vore att jag var så långt bort som i oslo för tillfället. men nästa vecka så blir både achmed och maddis glad när vi ska till 55an.

sen var det pänt och sära som loggade in på msn ända från oc. vart de, jag och mahira i ett gemensamt samtal på msn. skönt att bara kunna sitta och snacka vi fyra igen precis som det ska vara. men det saknades en och det var nanna. då hade vi varit fullständiga. pänt och sära lovade att skriva i resedagboken och lägga upp bilder idag så hoppas verkligen att de håller vad de lovat. skönt och höra att det har det bra.

nej måste nog sova nu snart. imorgon ska jag städa en massa, kolla på en massa säsongspremiärer för att sedan vi sju laga tacos här med 6 av de andra brudarna.

hade!!

Kommentarer
Postat av: The blondi in the US

Saknar dig gumman!!! Hoppas allt e bra med dig. Puss

2007-09-28 @ 00:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0