det är sjikligt tufft med rydde dag.

idag var det dags att återgå till jobb.

har sovit riktigt dåligt inatt så det var tufft att gå upp strax efter sju imorse.

sen var det igång med morgonrutinerna, se till att maria o sofie är påklädda och klara och sen följa maria till barnehagen. tillbaka hem och leka ute någon timma med sofie tills hon är lite sulten och trött och då gick vi in och spiste lite och sen var det bara att lägga henne. hon sov lite dåligt i början men sen sov hon riktigt bra och länge.

  


tine kom hem och snäll som jag var så lagade jag lunch åt oss eftersom vi ända skulle ha vårat samtal om uken.

idag skulle jag slutat två för att sedan komma tillbaka och laga middag men eftersom det ska börja en ny städ tjej här imorgon så blev denna dag en hel rydde dag. har plockat upp alla varorna från dagen storhandling och det tar tid. det ska dit o det ska dit och det ska kastas osv. har gått in i lite lådor och ordna till med.

nu sitter jag och samlar mig för en halvtimma innan jag måste börja duka och börja med middagen.

idag ska det servers tomat och makaroni soppa med kokt broccoli och ägg och sen till efterätt ska vi dricka lite smoothie.

ikväll har jag även ställt upp på att sitta barnvakt så tine och christian kan gå på kino. (bio)

jobbar ju bara fyra dagar denna vecka och sen ledig i tio så det är bara att köra.

imorgon blir det bara ett par timmar på morgonen och sen är jag fri hela dagen och kvällen.

kan alla säsongspremiärer börja nu, jag längtar!!

nej nu ska jag blunda ett par sek, även fast det kan bli svårt eftersom jag är uppe i högvarv.

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0