börjar känna mig som en stay at home mum.

heheh roligt kan vara roligt ibland.

har många gånger uttryckt mig att man blir så tråkig när man får barn och verkligen sagt att sån ska jag inte bli.

nu sitter jag här en fredag i min ensamhet (självvalt) och dricker lite vitt.

har varit uppe sen gryningen och gjort frukost. sen packade jag sofies väska o ficxk skjuts till bekkestua.. där mötte lina upp mig och hon o hennes två års tvillingar aguste och felix följde med mig och sofie till banken för att skaffa mig ett norsk konto och bankomatkort.

sen tog vi bussen hem till dem och lekte lite och spise lite.

aguste tyckte om mig och det var verkligen ömsesidigt, de ska vi verkligen träffa varje ukke.


drog hem med två olika bussar, var lite slit samt men inget inte jag kan klara..hehe


bytte om o sen åkte vi till tant berit ( tines moster) och firade hennes burstdag.


träffade alla på tines sida och det var väldigt trevligt, alla var kempe trevliga och barnen hade det verkligen gööj.


kom hem och då la jag tjejerna efter vi haft lite fredags kul i badrummet och sen hamnade jag o tine med att röja upp lite.


sitter här nu och pratar med folk med mitt glas med vitt (börjat försöka lära mig att dricka det, det ni!)


fick av pantea höra: natta fatta vad du kommer vara saknad imorgon (deras avskedsfest). hon får verkligen inte säga så till mig, började stor böla direkt. tror nog ingen förstår hur mycket jag kommer sakna de. de missa min stora dag och när jag kommer hem och allt. men det ska ha det så himla bra ch sen ska vi med en erfarenhet rikare återförenas :=)


hehe kan inté fatta att jag sitter här på msn och flörtar på allvar med dig, vad har hänt med mig?


nej hade gött folk.


lina imorgon då jävlar blire fest utan barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0