ännu en playdate med guttarna och lina...

jaha idag vart jag väckt vid sju.

ett litet missförstånd mellan mig o tine eller hon hade gjort fel så bara klä på sig o upp till frukost bordet.

när alla hade ätit så var det bara att klä på maria och sofie och följa maria ner till barnehagen.

sofie och jag gick hem innan vi gick och mötte upp mina favvo pojkar august och felix med deras au pair mamma...hehe lina.

drog hem hit och både lekte ute och åt lite innan de sedan drog hem.

   

efter det så gjorde jag iordning hela köket innan sedan tine kom hem och tog sofie.

gick upp till middagen och käkade, fixade ordning lite och sen ner igen och lyssnade på lite idol klipp.

hade barnen ikväll med. läste bok med maria och sjöng en sång med helene. går alldeles super att lägga de, jag tycker bara det är kosjligt.

i helgen blir det tomt, funderade på hemgång men tror ikke det blir så.

fan du är ju störd. intresset har funnits där i år, och den fanns i fredags men sen i lördags  var den vart borta? va?? vad har hänt med dig? gillar inte denna person som uppkommit sen i lördags??

aja nu väntar jag bara på att de ska komma hem så jag när jag vill kan sova. har iofs sovmorgon till två imorgon men ska laga pannkakor imorgon.

hade så länge!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0