you know it's thursday, and gossip girl..

har precis sett veckans avsnitt av gossip girl. inte en minut som inte är värd att se på. hur kommer det sluta? gillar man intriger,mode och snygga människor så är det verkligen en serie man måste följa. jag i alla fall längtar redan tills nästa torsdag.

har precis duschat, börjar jobba om en halvtimma. ikväll blir det middag ensam med barnen och jag har bestämmt mig för att göra en pastasallad. blir läggning ikväll och det gillar jag ju allra mest så det ska bli trevligt.

har bestämmt mig för att ta med helene och maria på sandvikas barnteater och titta på pippi långstrump.

imorgon blir det taco och vin med brudarna hemma hos anna. ska bli så himla skönt med helg.

ge mig helg, vin och fylla.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0