sömnbrist och matbrist...

ja då var denna helg snart över.

fredagen kommer jag minnas ganska länge, en riktigt bra kväll!

gårdagen dock..hmm hur kommer jag minnas den

stod utanför peppes vid anna o väntade på lina o carro i en halvtimma i kylan. när det kom så fick jag vänta på min hamburgare hur länge som helst. drog hem till anna käkade o sen började jag och lina hälla upp ur den halvfyllda bag-in-boxen. drack på rätt bra innan vi sen sa adjö till dem andra två och drog till tåget. fick vänta där ett tag och sen kom det fram en trevlig norsk lite äldre kille och snackade med oss. han och jag satt och snackade om hans fd förhållande som bara är sånt man ser på tv. vännina min och jag drog vidare till roxy. i början var det skit roligt. vi dansade gärnet och gick till och med upp på högtalaren och dansade för att visa de andra hur man gör. hittade ett span som gick lite runt o runt mig men jag hade svårt o ta mig fram till honom eftersom jag tidigare under kvällen trampat han med min klack så skämdes jag fortfarande lite över det.

sen närmade sig klockan "fan vad kul det är" och då förstörs kvällen. en viss någon, ja ni vet. får snefylla, skylle som vanligt ifrån sig från sin egoism (som inte visar sig i nyktert men i onyktert tillstånd) och bestämmer sig utan att disskutera dra hem. när jag utanför meddelar henne att jag ej vill prata med henne så lämnar hon mig bara.

en timmas hos anna med ämnet vi lämnar ej varandra ensamna i oslo hade tydligen inte hon förstått.

kan jag eller kan jag inte?

nästa helg blir det ej detsamma. då jävlar blir det partaj hos lovisa med brudarna. party party!

först en veckas arbete.

nu ska jag snacka skit med mahira och prata av mig, har saknar dig dessa dagar!

mamma och övriga familjemedlemmar som var ute igår, hade så gärna velat vara med er. då hade kvällen ej gått illa, det vet jag!

hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0