nu lämnar jag ensamheten för tryggheten.

vilken skön dag jag har haft hitills.

vaknade av ringklockan, klädde på mig och tog bussen till sandvika. där mötte jag upp anna,anna,lina och carro. vi satt där i biblioteket ett tag och snackade tills vi insåg att ingen av tyskarna skulle komma så vi gick till köpcentrat istället. gick till vårat favvis ställe och lunchade. jag åt en så himla god kylling foccacia.
anna frågade om jag ville ha skjuts hem och det tackar man ju inte nej till. fick skjuts hem i en sån himla fräsch bmw.

när jag kom hem startade jag nedladdningen av "brother and sister" som började i söndags. efter det somnade jag i soffan ganska så länge. vaknade och kollade på brother and sister och sen var jag hungrig.

ringde mamma samtidigt som jag slängde i mig lite mat.

snart kommer carro och anna hit på sina cyklar för att dricka lite varm sjokkolade innan vi får säga hej då för några dagar.

en natt till i min ensamhet och sen får jag åka hem till mamma.

längtar så otroligt mycket nu, ska bli så skönt!

snart syns vi, packad och klar!

och alla ni här hemma..eller här i oslo kanske man ska säga får ha det så bra!

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0